top of page

調理濕疹皮膚,媽媽首選卡倫

我由小學開始已經有濕疹,記得果陣啲手腳成日都好痕,細個又唔識控制自己所以抓到損曬,諗返起都覺得好辛苦。到大個咗開始少咗發作,不過自從有左小朋友之後開始,濕疹又再返嚟,已經盡量避免成日掂水或者清潔液,不過手指的濕疹依然係不斷發作,有時好返一個星期又再翻發。大家可能會覺得只不過係手指好少部份,但所謂十指痛歸心,發作起上嚟真係又痕又痛,仲會脫皮及裂開流血。

而柔柔就冇我咁嚴重,不過可能因為夏天天氣太熱又成日流汗,頸後經常會出現紅疹,見佢成日抓到損曬,睇到真係好心痛。

近來試用來自英國的Carun卡倫系列產品,只係用咗幾日,我同柔柔的濕敏問題真係有明顯改善,太神奇了!於爆發濕疹嘅時候使用,可加強及加快修復過程,消炎同時鎖水保濕。質地為半透明膏狀,我只係搽咗1日,原本已經裂開嘅手指傷口已經開始埋口,到幾日之後,已經冇咩甩皮。

Carun皇牌全效萬用膏

於爆發濕疹嘅時候使用,可加強及加快修復過程,消炎同時鎖水保濕。質地為半透明膏狀,我只係搽咗1日,原本已經裂開嘅手指傷口已經開始埋口,到幾日之後,已經冇咩甩皮。

Carun精華舒緩修䕶油

✓ 用於健康皮膚: 鞏固皮膚健康、預防皮膚乾燥、修復及回復皮膚天然 彈性、光澤、淡化皮膚色素及減淡細紋。

✓ 用於問題皮膚: 改善及舒緩各種濕疹、紅疹、乾燥過敏皮膚

✓ 用於孕婦及嬰幼兒: 預防及減淡妊娠紋及皮膚色素,提升皮膚自我修復能力,預防及改善紅疹敏感。幫柔柔搽左幾日修護油,頸後的紅點已經有所減退,亦見佢冇再用手仔抓傷口,而修護油雖然係油狀,但塗上皮膚後很快就被吸收,潤而不膩。

柔柔好返之後,我都會keep住喺佢洗白白之後塗上修護油,防止濕敏復發又可滋潤bb幼嫩肌膚。

"用咗五日後皮膚已經回復白滑!"

Carun重點修護保濕霜

專為面部敏感泛紅、乾燥痕癢、暗瘡皮膚而研製,有助改善濕疹破損皮膚、有效保濕、舒緩敏感泛紅及痕癢,對舒緩皮膚問題、恢復皮膚健康具有幫助。

其實皮膚濕敏往往係因為皮膚抵抗力不足,想改善濕疹問題,應該由調理皮膚底層開始,解決皮膚根本問題。就如調理身體道理一樣,毒素多就要以調理著手排出。皮膚都係一樣,排出毒素時有機會出現紅腫/脫皮/痕癢狀況,但唔洗擔心,只要持續使用,就可以好似我同柔柔咁有返靚靚皮膚!

立即按下圖進入卡倫官方旗艦店選購啦!

Carun系列產品,非單純保濕皮膚,佢有效提升皮膚自我修復力,鞏固皮膚健康,改善及舒緩各種皮膚問題。而且佢成分天然,不含類固醇、防腐劑及化學添加劑,不會對皮膚造成依賴。

*根據個人體質, 效果因人而異

銷售點:萬寧藥劑部、指定藥房、AEONBODY網購: HKTVmall、big big shop、士多 Ztore、及官方 Facebook 旗艦店

Website: www.carun.info/Facebook: https://www.facebook.com/carunhk/#carun

有興趣嘅澳門區朋友可以到忠誠藥房、部份有機店及新八佰伴買到卡倫產品:

https://www.carun.info/addressdetail

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags

#免責聲明: 成效因人而異, 內容及資料僅供參考

bottom of page