top of page

濕疹敏感困擾有得救?由調理皮膚底層做起

早前天氣侷促,一出街就周身汗,特別係啲手踭位、腰背位焗住啲汗,搞到起濕疹,呢個問題已經纏繞左我兩三年,亦都試過好多款濕疹敏感產品,但都改善唔到。

之前都有用過有類固醇濕疹敏感的產品,但係覺得治標不治本,唔想長期倚賴佢,亦都用過坊間冇類固醇產品,但係同樣地都係用咗好耐都冇好轉過,真係有啲灰心。

其實出現濕疹敏感皮膚,即係顯示自己的皮膚抵抗力不足,就好似我之前有鼻敏感係由於空氣唔好、外在環境差成日搞到發作,導致氣管弱、唔舒服,而濕疹的情況就如鼻敏感這樣的敏感症一樣,所以要先好好調理皮膚。調理皮膚就好似將隱藏於皮膚底層的毒素迫出體外,為皮膚打好根基,加強皮膚健康才能夠根治。

最近就用緊 「Carun 卡倫」修護油 ,它蘊含天然萃取配方,有效調理及改善濕疹敏感根源。

用後感 :

Carun 卡倫修護油油分粒子細,可以深入肌膚底層作修護調理。平時焗住嘅部位成日都好痕癢、有時仲會R損脫皮而造成傷口,估唔到搽咗一段時間,搽極其他產品都唔好嘅濕疹部位開始轉好,好像有一層保護膜保護着肌膚,而且傷口能快速癒合,紅印明顯減退,最重要是痕癢的情況都消失了,真的很神奇!

腰間位置:

使用前

使用後

手踭摺位

使用前

使用後

而 Carun 卡倫 推出的多款修護產品,可因應個人皮膚狀況配搭使用,大人細路都用得!

一用就令我愛上「Carun 卡倫」這個品牌,我都準備入貨,會Keep住用卡倫修護油,它的油分營養慢慢滲入皮膚底層加強皮膚抵抗力,想加強效果,我會再用萬用膏鎖住皮膚水分,從而加快修護效用!

*根據個人體質, 效果因人而異

溫馨提示 :

用 Carun 卡倫產品前,必須徹底清潔皮膚,增加有效性之餘,同時避免當活性成分與 日常生活污染物混合時出現過敏。

🌈銷售地點

萬寧藥劑部、指定藥房、AEONBODY

網購: HKTVmall、big big shop、士多 Ztore、及官方 Facebook 旗艦店

立即按下圖進入卡倫官方旗艦店選購啦!

💎關於「 Carun 卡倫 」

🌐 https://www.carun.info/

Facebook: https://www.facebook.com/carunhk/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

有興趣嘅澳門區朋友可以到忠誠藥房、部份有機店及新八佰伴買到卡倫產品:

https://www.carun.info/addressdetail

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags

#免責聲明: 成效因人而異, 內容及資料僅供參考

bottom of page