top of page

濕疹敏感有得救,由調理皮膚做起

近2年Ka媽既手指上有時會出啲很癢嘅小粒粒,當水泡消退後癢感會下降,逐漸形成環狀的脫屑或脫皮,應該同間中貪方便無戴手套洗碗有關,睇過皮膚科醫生,知道呢種狀況做「汗皰疹」,係屬於濕疹問題的一種,醫生會開類固醇藥膏俾我搽,搽左後其實會止到些少痕,但之後都經常再翻發,始終都係治標唔治本斷唔到尾,所以Ka媽決定要搵一款真係可以幫到我調理到皮膚既產品! 

最近試用左英國熱賣的Carun皇牌全效萬用膏,具有消紅、舒緩、止痕、保濕、滋潤等作用,而且不含類固醇、防腐劑及化學添加劑,孕婦及小朋友都用得,仲有藥劑師推介,更有信心及用得安心。

Carun皇牌全效萬用膏

質地半透明膏狀,都有啲似凡士林咁,厚身帶少少黏立感,好易推開,損左嘅位都可以搽,仲好滋潤添,味道係草本天然芳香,可以厚敷於嚴重患處,早晚1次,每日都Keep住搽~

使用萬用膏3天後,手指上既粒粒已無痕癢感覺,之後粒粒逐漸平伏並結焦,但完全無乾燥感覺,好舒服;到使用萬用膏2星期後,患處已完全修復了,皮膚仲好有彈性同光澤,真係可以調理及修復皮膚!

*根據個人體質, 效果因人而異

www.carun.info/

https://www.facebook.com/carunhk/

銷售地點:

(店鋪) 萬寧藥劑部、300多間指定藥房

(網購) HKTVmall、big big shop、士多 Ztore、及官方 Facebook 旗艦店

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags

#免責聲明: 成效因人而異, 內容及資料僅供參考

bottom of page